Update

Johan har äntligen kommit hem från Österrike, vilket betyder att Emelie äntligen kan sova som folk. Okej, dom underliga drömmarna verkar fortfarande hålla i sig. Funderar varje morgon vad som försegår där inne i det lilla huvudet egentligen. Skulle jag dela med mig av alla dessa drömmar skulle jag nog bli iväg skickad till nått underligt hem för personer som drömmer så galet att de skadar deras mentala hälsa. Skulle inte förvåna mig om jag drömmer om de inatt.

Hursom helst, finaste Johan är hemma och han verkar ju ha haft de livat :)


Första dagen på Tärna idag, de känns bra! Funderar på om jag ska ändra mitt profil val från foto till film istället och så hoppas jag på att de kan bli ett studiebesök på Svt, de vore ju kalaskul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0