Är de redan maj?

Hur fort kan tiden gå egentligen? Hur fort kan de bli maj? Oj, jag fyller ju år nästa vecka. Ska man önska sig nått? De är väl nu man ska passa på :)
Johan, jag vill ha grillat på min födelsedag. Fläskkarré med nått smarrit till.
Jag vill att de ska bli den varmaste dagen hittills iår.
Önskar mig fortfarande en hund, hur många år ska de ta?
Ett par nya converse skulle sitta fint på mina fötter.
En Peace&Love-biljett skulle få min sommar att lysa fint.
Mitt hår önskar sig en liten kapning hos någon som är bättre än jag.
Sminkväskan behöver en uppdatering (garderoben också) så gärna ett presentkort på typ Kicks eller HM.
Mina trosor har blivit lite för stora, så för att slippa tappa dom skulle de vara trevligt med en uppdatering öven där.
Sist men inte minst så önskar jag mig ett positivt besked från Mediainstitutet, och fred på jorden.


Kommentarer
Postat av: EvE

Jag ska till Peace & Love! Du måste få biljett dit! Eller så kan du jobba som funktionär med mig!!

2010-05-05 @ 16:51:12
Postat av: Pappa

Låter som en totalrenovering och lite nöje

2010-05-05 @ 21:54:06
Postat av: Felicia

Hoppas du får en bra födelsedag!

Grattis!

2010-05-08 @ 15:24:33
Postat av: Emelie

EvE

Ja, jag Måste!! :)



Pappa

Ja, jag blir ju gammal nu :)



Felicia

Tack så mycke!

2010-05-09 @ 12:40:18
URL: http://lattmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0