Just de ja...

Kan ju uppdatera mina trogna läsare om mitt lilla liv lite.

Bostadsfronten:

Vi var och tittade på en lägenhet för ett tag sedan som vi hade första tjing på. Men efter att vi kollat på en kanon-lägenhet innanför cityringen veckan innan (som vi inte fick), och Peter (som äger lägenheten vi bor i nu) sagt att de inte är någon panik att flytta ut, så bestämde vi oss för att inte ta den och istället vänta in den "perfekta". Johan ska kolla på en lägenhet imorron som ligger i samma hus som den i centrum som vi vart och kollat på. Jag kan inte följa med pga att jag ska jobba vilket leder oss in på nästa ämne.

Jobbfronten:

Idag var min första dag på Café Gränden, dock inge jobb än utan bara praktik. Men om jag är grym så blir jag kvar, och de är jag ju! :) Men herre guud! Hur många olika sätt kan man göra kaffe på? Och undra vad jag kommer drömma om inatt..

Hur som helst, en trist men kanske lite nödvändigt.

De får bli en chilledill bild på Indra


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tala bara om var det ligger, så ska jag komma och berömma servitrisen.

2010-10-13 @ 20:41:40
Postat av: Pappa

Innanför cityringen, kraven har stegrats.

2010-10-13 @ 20:43:49
Postat av: Elin

Baka baka liten kaka! Va kul med ett eventuellt jobb, äntligen!

2010-10-31 @ 20:36:25
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0