Två krav

Jag har fått två krav av Evelina. Ena var att jag skulle komma till Gotland och de andra att jag skulle uppdatera bloggen. Så, jag börjar med de sista i väntan på att kunna genomföra de första.

Varning för reklam!

I tisdags kväll, runt 23, laddade jag upp 113 bilder som jag ville framkalla. Idag kom damp dom ner i brevlådan med en räkning på 39 kr. Måste bara säga att jag älskar FujiDirekt och deras super erbjudanden som kommer upp lite då och då. Lite kass på att ta vara på dom men denna gång hann jag (med 15min tillgodo). 100 gratis bilder! Kände mig nästan tvungen att utnyttja de. De enda jag skulle betala var portot på 29kr, sen blev de 10kr till för jag fick ihop 13 bilder mer än vad erbjudandet täckte. Men 39kr för 113 bilder tycker iaf jag är mer än värt!


+ Att de är ju roligare att ha riktiga kort än bara ha en massa filer på datorn.

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅ bra Evelina! Äntligen =) Jag vill se alla bilder!!! Kanske skulle ta en tripp till V-ås =)

2010-09-23 @ 14:48:44
Postat av: Emelie

Haha, man kan ta en tripp till Västerås ändå :)

2010-09-24 @ 10:17:08
URL: http://lattmjolk.blogg.se/
Postat av: Elin

Å, det ser ut att finnas några fina på Indra där i högen. Kan du inte maila mig några? Pliiis!

2010-09-26 @ 21:02:24
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: sabrina

Det ser ut som många fina kort! =)

2010-09-28 @ 02:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0