Våren är kommen!


Förra året kunde jag till en början inte förstå vilka som roade sig med att sitta och titta på några fåglar via en webbcamera. Men när jag själv väl klickade mig vidare, för att ta en titt i den lilla holken som nyligen fått tillökning av ytterligare en liten (ful) unge som hittat ut från ägget, tog de inte lång tid innan jag fastnade mer och mer. De sista dagarna satt jag på helspänn och hejade på när de två ungarna som överlevt livet i holken skulle ta sats och testa sina vingar för fösta gången!

I år, är jag med från början!

Kommentarer
Postat av: malin

Hahaha! Du är rolig du =)

2011-04-14 @ 21:20:30
Postat av: mamma

...måste krävas en hel del tålamod att orka...!

2011-04-15 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0