En enkel liten stol

Johan och jag letar efter en enkel liten stol att ha i hallen.
På väg till jobbet så gick jag förbi en inredningsbutik och fick syn på dessa enkla stolar. Butiken har rea nu som alla andra så tänkte att en sån enkel liten stol kan dom ju inte vilja ha mycke penar för. Men ack så fel jag hade! Reapriset på dessa stolar var 2 250kr i ek (styck!),
respektive 1 850kr för en björkstol.
Så nu undrar jag vad dessa stolar döljer för magisk funktion. Någon som vet? Förökar dom sig självmant? Kan dom städa? Laga mat? Eller är dom helt enkelt magiskt sköna,
för jag tycket inte att dom ser allt för sköna ut.

Mobilbild, men de kanske syns hyffsat bra ändå.

Slutligen ska jag bara meddela Carina att tyvärr så finns just vårt soffbord endast i ett ex, men kopior kanske går att få tag på :)

Kommentarer
Postat av: elin

Shit, ser ut som något som skulle kosta 199 spänn på Ikea!

2011-01-11 @ 20:55:45
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: ove

det är väl het enkelt en handgjort kvalitetsstol i massivt trä, sånt kostar pengar!

2011-01-12 @ 01:01:15
Postat av: Emelie

Jo de är väl de, men tycker den som gjort dom kunde gjort dom lite finare så de känns lite mer värt pengarna :)

2011-01-12 @ 12:55:50
URL: http://lattmjolk.blogg.se/
Postat av: EvE

Second Hand baby! Det var allt från mig ;-P

2011-01-14 @ 09:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0