New years eve!!

Eftersom att Johan tänker fly landet och lämna mig ensam kvar över nyår så har jag bestämt mig för att också fly landet. Efter otroligt mycke strul med flygresesidor som påstår att någon annan hann före/ lägger på en stor mängd pengar innan de är dax att betala, så fick jag tillslut min resa till Manchester bokad!! Wooohooo!!!

Och nu till de andra problemet, klänningen! Har ingen klänning i min ägo som är värd ett nyårsfirande i Manchester, och de är alltså dax att bege sig ut på jakt!

Och nu till de trejde problemet. Jag har hittat en som är värdig.
Och de är halva priset på den och finns i min storlek.


Låter ju knappast som ett problem och att jag istället borde vara överlycklig.
Men om jag säger att de är denna klänning på nyår eller en ny dator så kanske ni förstår.
Rea priset på denna klänning är nämligen nästan 6 000kr!!
Haha, att jag alltid lyckas att fastna för de dyraste plaggen :)



Klänningen kommer från Asos

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefin klänning! Du kan ju låna en av mig om du vill! :)

2011-11-22 @ 20:32:01
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Fin klänning....men fint dyr, dator får du önska av tomten! =)

2011-11-22 @ 21:51:56
Postat av: Pappa

Du har dyra vanor. Den är nog ändå för kall för England.

2011-11-22 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0