Smak av sommar?

-Åh, de smakar sommar! De kan man ofta höra någon säga när dom smakar nått nytt som har jordgubbar i sig. Okej visst, jordgubbar och sommar hör väl ihop, men är de inte lite väl uttjatat nu?


Här har ni nått som smakar sommar! Kan även tillägga att bara för att någonting smakar sommar så behöver de nödvändigtvis inte smaka bra. Kan dock inte bestämma mig om jag gillar denna yoghurt eller inte. Fick ingen Åh så god, denna ska jag köpa igen-känsla när jag smakade på den första gången (som jag självklart fick när jag testade den med jordgubb..) Men fick en Åh, den smakar sommar!-känsla direkt (jordgubbssmaken smakade jordgubb och inte sommar, men den var i sin tur god utan att behöva tänka efter)

Så slutligen, vill ni smaka på nått som smakar sommar, så köper ni denna. Vill ni köpa nått som garanterat är gott, ja då köper ni jordgubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0