Buzzador

Jag är ju sån där Buzzador, som gör att jag får möjligheten att testa och
dela med mig av olika produkter.

Nu är jag med i en kampanj med Lovefilm.se, vilket betyder att jag får testa
deras tjänst helt gratis i två månader.

De finns en mängd med filmer men man får även hyra spel till tex x-box (som vi har här hemma).

Har fått hem mina två första filmer nu, så här hemma ska de kollas på film i mängder!!

Vill du också testa gratis i två månader så använd koden: VAN1109

Bra att veta: Ditt introduktionserbjudande gäller under 2 månader. Därefter betalar du ordinarie pris 139-159kr/mån för för 2filmer/spel hemma i taget, obegränsat antal film och spelbyten per månad. För att undvika kostnader helt måste du avsluta din prenumeration inom 2 månader från och med registreringsdatum. Erbjudandet gäller endast hushåll som inte tagit del av ett introduktionserbjudande tidigare och du ska ha fyllt 18 år. Erbjudandet är giltigt t.o.m. 30 oktober 2011. Ångerrätt i 14 dagar gäller.
VAN1109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0