Paparazzi

Hösten är här och löven börjar sin förvandling från gröna på träden till bruna på marken. Solen har vart framme några dagar och värmt lite, en sista gång? Kameran låg på bordet och vi har ett stort träd precis utanför. Så jag ställer mig i fönstret och fotar lite. Märker tillslut att de står en bil utanför, på andra sidan trädet som är mitt motiv. Ser en person i bilen som pekar på mig och skrattar, sen åker de iväg och parkerar lite längre bort. Börjar skrattar åt mig själv när jag tänker på hur de måste ha sett ut. Där står jag i fönstret, tror jag är osynlig och riktar en kamera i deras riktning. Dom måste undra vad dom har för galna grannar.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket härligt ljus du har fått i bilderna! :)

2011-10-04 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0