Engelskt tema

Fortsätter på de Engelska temat, kan inte riktigt sluta. Och de är ju bättre än inget :)
Iaf så har ju OLW kommit på den brilljanta idén att låta kunderna komma på deras nästa chipssmak. Nu är iaf dom tre finalbidragen klara för omröstning och provsmakning.


Årets smaker är då:
Kebab Drömmen
Sourcream & Italian Cheese
Salt & Vinegar

Men hallå? Jag kan ha missuppfattat tävlingen, men jag trodde man skulle komma med en Egen och Unik smak. Salt & Vinegar är inte bara väldigt äckliga chips, de är även chips som redan är "uppfunna". Haha, nu låter jag som en bitter och avundsjuk person vars bidrag inte nådde hela vägen, haha! (Var ej med och tävlade kan jag ju lägga till) Men jag tycker att de är lite knas att man kan vara med och tävla i en "uppfinnar-tävling" med någonting som redan är uppfunnet.

Sen vill jag bara varna för dessa äckliga chips, usch.. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Helknäppt! Sourcream and cheese finns ju också redan, att bara lägga till ett italian gör ju inte så stor skillnad! Nä, vi får hoppas på kebeb drömmen!

2011-10-02 @ 20:20:39
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Finns den också redan!? Nej, Heja kebab drömmen!! :)

2011-10-03 @ 16:23:33
URL: http://lattmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0