Hallå världen!!

 

Ingen aning om vad jag ska skriva. Har nog inte ens nått vettigt att säga, haha! Jag har kommit på en massa blogginlägg som bara runnit ut i sanden, har till och med tagit bloggbilder, som fortfarande inte har lämnat kameran...

 
De finns en liten förklaring, för att skylla på nått annat än att jag är lat, och de är att min trogna gamla dator inte mår så bra. Jag kan inte lägga över mina bilder på den, dels för att jag inte har något program som jag kan öppna bilderna i och dels för att de blir för mycke för gamlingen att klara av.


Eftersom att jag själv tycker att de är sjukt trist och läsa blogginlägg med bara text så vill jag gärna ha en bild med, även om den inte har nått med själva texten att göra (Som denna). Och helst vill jag att bilden är min. Ja, sen kom latheten in, haha!


Men jag har nu efter mycke om och med insett att min dator inte kommer fungera så mycke längre, ja skärmen håller ju på och lossnar så... Men iaf, de blir att köpa en ny dator = fler blogginlägg från Emelie (förhoppningsvis).


Slutligen, varför inte köpa en ny nu då? Jo, jag har hittat datorn jag vill ha. Ja, den är snygg och ja, den är tydligen bra också :) Kruxet är att den inte kommer ut på marknaden förrän i oktober... Så de blir till att stå ut med kass uppdatering ett tag till tills vi får de berkäftat att de är dax att lägga ner den här bloggen för gott :)

Oj, nu måste jag ju stressa till jobbet!! Eller nja, men börja klä på mig nått vettigt iaf.. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker man får blogga hur lite man vill... :) Jättefin bild också!

2011-09-11 @ 20:21:51
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Finns det inte regler för sånt? Bloggdepartementet kanske har koll på det. Riktigt snygg bild.

2011-09-14 @ 21:07:07
Postat av: Emelie

Hoppas verkligen man får blogga som man vill, annars ligger jag inte så bra till :) Tack tack!

2011-09-15 @ 12:14:56
URL: http://lattmjolk.blogg.se/
Postat av: Mamma

En otroligt vacker bild! =)

2011-09-15 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0